Pages

Subscribe:

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Siyah Noktaları Temizlemek için Bakım Maskesi

Özellikle 16-26 yaş arasında oldukça sık görülen ve insanı huzursuz eden kötü bir görüntüye yol açan siyah noktalar. Haftalık bir bakım maske uygulamasıyla temizlenebilir. Yüz temizliği herşeyden önce genç ve dinamik görünmek ayrıca sağlığımız için çok önemlidir. Gözenekleri temiz tutmak hücrelerin yeni kalmasını dolayısıyla bizim genç kalmamızı sağlayacaktır.
Bu yüzden haftada 1 kez yüzümüze siyah noktalardan arındırıcı bakım maskesi uygulayarak, yüzümüzün cildimizin temizlenip arındırılmasını ve temiz bakımlı kalmasını sağlayabiliriz. Bunun için Suna Dumankaya’nın herkesin kolaylıkla uygulayabileceği yüz bakım maskesini uygulayabilirsiniz.
Malzemeler:
  • 1 tatlı kaşığı mısır unu
  • 1 tatlı kaşığı yoğurt
Malzemeyi karıştırıp haftada bir kez yüzünüze (göz çevreniz hariç) uyguluyorsunuz. Bu şekilde 20 dakika bekletin. Sonra ılık suyla yıkayın.
Not:( Ben arkasından 10 dakika kadar yüzüme buhar tutuyorum. Böylece gözenekler genişlemiş oluyor ve bir pamuk yardımıyla siyah noktaları temizliyorum. )
Düşünüyorum da zaman ne çabuk geçiyor. Şurada bahar”a girmemize ne kaldı ki.4 ay sonrası bahar. Aslında hayat çabuk geçiyor. . Acaba bir zamanlar gelecek planları kurduğum dostlar ne yapıyorlar?
Hatırladıklarım yüzümde tebessüm yaratsın diye kızmıyorum artık hiçbir şeye. Sizde kızmayın. Ne de olsa yaşanan her an senin hayatının bir parçasıdır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder